Чому боулінг не взяли на олімпіаду-2024

Гравець РВА Кайл Труп з фанатами

Колонки Лукаса Вайзмана із сайту FloBowling.com, переклад Ольга Покотило.

Сподівання боулінгу на Олімпійські ігри розбив черговий удар. Організаційний комітет олімпіади-2024 в Парижі вирішив не розглядати цей спорт для участі.

Однак, якщо ви слідкуєте за тенденціями в Міжнародному олімпійському комітеті, цей крок не став для вас несподіванкою.

МОК дав зрозуміти, що Олімпіада прагне звернутися до молоді, особливо коли це стосується телевізійної аудиторії. Боулінг не надасть олімпіаді молодших глядачів, як цього прагнуть… рекламодавці.

Трансляція турніру чемпіонів PBA на FOX привернула загальну аудиторію 1 131 000 глядачів, за даними ShowBuzzDaily.com. Лише близько 21% глядачів – віком 18-49 років. Це число блякне порівняно з іншими видами спорту, як, наприклад, баскетбол, де перегляди матчів НБА мають близько 50% глядачів віком 18-49 років.

Якщо вам потрібні ще докази, що Олімпійський комітет шукає молодих глядачів – просто подивіться на види спорту, які матимуть демонстраційні виступи у Парижі-2024. Вибрано брейк-данс, серфінг, спортивний альпінізм та скейтбординг.

МОК остаточно затвердить це рішення до кінця року.

Отже, після того, як Токіо відхилив нас у 2020 році, а Париж відмовився в 2024, чи втрачено надію на олімпійський боулінг? Абсолютно ні.

Нещодавно наш спорт досяг значного успіху, включивши матчі РВА на телеканалі FOX, що забезпечує більш якісне висвітлення подій у боулінгу. Якщо PBA може залучити молодшу аудиторію, якої прагнуть рекламодавці, це буде неймовірним позитивом для розвитку боулінгу.

Один зі способів досягти цього – створити молодих зірок, знаменитостей та познайомити їх із молодою, новою аудиторію, та залучити її до спорту. Один із таких прикладів – нещодавнє висвітлення виступу Кайла Трупа та його унікального стилю на TMZ та Barstool Sports. Просто потрібно робити це частіше.

Тим часом, що ви, звичайний гравець, можете зробити, щоб допомогти справі? Залучіть своїх друзів, сусідів і колег по боулінгу, до більшої активності в соціальних мережах. Обмінюйтеся розповідями про спорт, дивіться боулінгу там, де є можливість – в лайв-трансляціях, по телебаченню, на Ютубі тощо. Чим більша та чим молодша аудиторія прийде дивитися боулінг, тим більше шансів, що Олімпіада одного дня зацікавиться нами.

І коли вони прийдуть до нас, ми будемо готові.